Afscheid nemen

28 januari 2014 - Nieuwkoop, Nederland

Lieve iedereen,

Over vier uurtjes gaat mijn wekker, en dan gaat het avontuur echt beginnen: ik ga een half jaar studeren in de Zuid-Spaanse stad Huelva. Mijn koffers zijn ingepakt, alle cadeautjes en kaartjes die ik heb gekregen goed opgeborgen en mijn ticket uitgeprint. Er is nu echt geen weg meer terug.

Ik vond mijn laatste dag in Nederland heel zwaar. Dat wordt nog wat als ik morgen op Schiphol ook echt afscheid ga nemen van mama, mijn zusje en mijn lieve jaargenootje. Gelukkig is Spanje niet ver weg en krijg ik heel erg veel bezoek!

Morgen ziet mijn dag er ongeveer zo uit: ik moet heeeeeeel vroeg opstaan om naar Schiphol te staan. Vanaf daar vlieg ik om half acht 's ochtends (echt helemaal de perfecte tijd voor mij -.-) naar Sevilla. Vanuit Sevilla moet ik bepakt en bezakt de bus gaan zoeken om in Huelva uit te komen. Als ik in Huelva aankom moet ik nog met mijn 33 kilo wegende koffers 2(!!!) kilometer lopen om het hostel te zoeken waar ik komende dagen zal slapen. Ik hoop vanuit het hostel zo snel mogelijk woonruimte te vinden, zodat ik echt kan gaan settelen.

Komende maanden zal ik jullie via dit blog op de hoogte houden van al mijn hoogtepunten in het mooie Spanje. Voor nu: ga ik lekker slapen!

Heel veel liefs

1. Esther:
    28 januari 2014
    Lieve Shir ik ga je volgen! Heel heel heel veel succes en plezier in Huelva en ik hoop dat we elkaar gaan zien in España. Als Huelva net zo mooi is als Málaga gaat het helemaal goed komen met jou daar! Een dikke knuffel en succes morgen. :)